Projděte si VIDEO se zajímavým know how.
Zadáním e-mailové adresy dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů v rozsahu e-mailové adresy, za účelem rozesílání obchodních sdělení. Dále potvrzujete, že jste se s těmito podmínkami seznámili a že s nimi souhlasíte. Zpracování osobních údajů se řídí dle platných právních nařízení o zpracování osobních informací v souvislosti s dodržováním ustanovení o GDPR.
Proč má většina lidí z vlastní chyby strach, a pokud nějakou udělají, snaží se jí ututlat? Dnešní článek je o chybách a o tom, že chyby jsou motorem inovací.
Jelikož předešlý článek PRÁCE S CHYBOU, ANEB O TOM, ŽE CHYBY JSOU MOTOREM INOVACÍ četlo více jak 14 000 tisíc z Vás, rozhodli jsme Vás nechat nahlédnout pod pokličku, jak pracujeme na našich workshopech. Přestože je čas odpočinku, tak Vás chceme inspirovat, jak se dá odlišně vzdělávat. A celé léto se budou naše články vracet k tématu „Práce s chybou“.
Jestli jste někdy v posledních měsících hledali obchodníka, tak víte, že je to náročný úkol. Najít kvalitního obchodníka a ještě v co nejkratší době je téměř nemožné. Pokud máte rybníček, ve kterém můžete lovit, máte vyhráno. A nemusíte číst dále. Jestli ne, chceme Vás inspirovat, abyste zaměřili svoji pozornost do vlastních vod.
Projekt přinesl zlepšení v manažerských dovednostech – ve zlepšení a sjednocení vedení porad, individuálních rozhovorů, přenosu informací směrem do banky a v celkovém řízení poradců.
Všichni obchodníci v jeden čas na celý trh komunikovali stejnou zprávu ohledně produktu, a tím zvýšili úspěšnosti kampaně a dostupnost léčby.
Výsledkem projektu bylo zvýšení prodeje servisních služeb, větší loajalita zákazníků k firmě a vyšší spokojenost zaměstnanců.