Je zajímavé na trhu pozorovat, jak napříč všemi segmenty, jednotlivé firmy reagují na „post covidí" dobu.
- Většina firem má růstové prodejní plány, někteří navzdory snížení „headcounts".
- Většina si jako cestu k naplnění růstu vybírá akvizice nových zákazníků.
- Většinově se skloňuje digitalizace, on-line prodej a servis jako náhrada za osobní prodej. Ale skoro nikde se to nedaří dotáhnout do zdárného konce.
- Sales manažerům se zvětšují regiony.
- Sales manažeři výrazně zvyšují aktivitu - jak při samotném prodeji, tak i při sestavování nabídek.
- Zavádí se nové kompetenční modely a připravují se na ně tréninky.
- U některých propouští cca 20% obchodníků, kteří novému kompetenčnímu modelu nevyhovují.
Jak trénovat svoje Sales Manažery v tom, aby byli aktivní, byli v terénu, uměli prodávat a ovlivňovat jednání? Jak je naučit, aby využili toho dobrého, co v době „covidí" při řízení týmu fungovalo? Jak jim vytvořit nový kompetenční model, který jim zajistí přizpůsobení se nové době a budoucí úspěch?
Připojte se k nám v úterý 22.6.2021 od 9:00 hod na online konzultace a získejte odpovědi na své otázky. Přihlaste se na prochazka@palatinumcampus.cz
Těšíme se na Vás.
Tým Palatinum