Jestli jste někdy v posledních měsících hledali obchodníka, tak víte, že je to náročný úkol. Najít kvalitního obchodníka a ještě v co nejkratší době je téměř nemožné.
Pokud máte rybníček, ve kterém můžete lovit, máte vyhráno. A nemusíte číst dále.
Jestli ne, chceme Vás inspirovat, abyste zaměřili svoji pozornost do vlastních vod. Člověk zevnitř zná vaši firmu a ví, jak to v ní chodí. To, že nemá obchodní zkušenosti, nevadí, pokud má k obchodu předpoklady. Možná bude i zaměstnanec mile překvapen, že jste mu nabídli novou pozici, která by se mu líbila, ale neměl odvahu si o ni říci. Čeho si tedy u zaměstnance všímat?
Mezi předpoklady, které by měl zaměstnanec mít, patří například:
- komunikační dovednosti
- schopnost naslouchat
- spolehlivost
- proaktivity
- cílevědomost
- empatii
- zodpovědnost
Pokud takového zaměstnance máte, dejte mu podporu a dovzdělejte si ho v obchodních dovednostech.
Lovení ve vlastním rybníčku má nevýhodu, že výsledek se nedostaví do týdne. Má i velkou výhodou a to je znalost prostředí a to, že si s sebou na pozici nepřinese nežádoucí návyky odjinud.
A co znamená kvalitně dovzdělat a za jak dlouho se dostaví výsledek ? Tak to s Vámi rádi probereme zdarma na konzultaci.