Můžete investovat do rozvoje obchodníků, ale pokud s nimi jejich manažer nepracuje, investice se vám většinou nevrátí. Obchodníci za nějaký čas opět zajedou do starých kolejí a obchod dělají i přistupují k němu tak, jak byli dříve zvyklí. Po svém. Abyste zvýšili šanci na udržení nových návyků obchodníků i jejich motivaci a zvýšili pravděpodobnost návratnosti investice do jejich rozvoje, je potřeba pracovat i se sales manažery. ???? To jsou ti klíčoví lidé, vaše hybná síla, váš klíč k úspěchu budoucnosti. Ti vám mohou zaručit trvale udržitelný růst (lidí i výkonu). ????
Z realizovaných projektů jasně vyplývá, že sales manažeři, kteří se koncepčně rozvíjí, jsou ve výsledcích výrazně úspěšnější. A to nikoli jen jeden rok, ale opakovaně, několik let po sobě. Např. z pohledu tří let Vám mohou přinést o 30% více než je váš plán.
Jak a čím je podpořit? Jak jejich prostřednictvím zaručit trvalý růst? Inspiraci můžete načerpat i na otevřeném programu Sales Management University.
Kontaktujte nás, rádi připravíme návrh právě pro vás.